test banner
Klantenservice

Feedback en ideeën
Wij hechten veel waarde aan de mening van de consument en willen altijd de beste service bieden. Daarom ontvangen wij graag  al uw feedback, ideeën en suggesties. U kunt ons bellen en mailen of u kunt gebruik maken van het contactformulier.

Klachtenafhandeling
Wij vinden het erg belangrijk dat u als klant tevreden bent en tevreden blijft. Als u om wat voor reden dan ook ontevreden bent dan willen wij dat weten. Al uw klachten worden serieus behandeld en er wordt altijd naar een goede oplossing gezocht. 

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.



Procedure voor het melden van een klacht:
1. Bel, mail of stuur een brief over uw klacht.
2. Zodra wij de klacht binnen hebben krijgt u daarvan een bevestiging. 
3. Alle klachten worden binnen 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, behandeld. Hierbij wordt contact met u opgenomen om ervoor te zorgen dat het opgelost kan worden.


Adres:

Pleimuiden 24
1046 AG Amsterdam
Tel: +31 20 2623 810 (10:00-16:00uur)

Email: [email protected]
 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »